Viva Las Vegas!

1 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Tenminste, zo stoer voelden we ons toen we eindelijk na een vlucht van 14 uur - nog even moeten sprinten voor de overstap op Minneapolis - voet aan de grond zetten op Las Vegas. Alleen met een enorme jetlag, honderdduizenden toeristen op een kluitje en een stad waar echt alles over de top is, zijn we na drie dagen nog niet echt bijgekomen. Maar we hebben wel onze ogen uitgekeken en genoten van alle bizarre dingen! Led-verlichting all over the place, XXL-ontbijtjes, outlet stores waar we nu al van alles hebben geshopt en natuurlijk alle casino's met elk hun eigen thema.

​Met ons hotel zitten we een beetje aan het einde van de strip. Niet verwacht dat de strip zo lang was. Zaterdag hebben we volgens de stappenteller dan ook in totaal 20km gelopen. Qua eten moeten we nog even inkomen. Ontbijt kan net zo goed je avondeten zijn en aan refill koffie en cola geen gebrek. Zondagavond hebben we Downtown Las Vegas bezocht. Dat was eigenlijk nog veel gekker dan de strip. Tientallen straatartiesten die voor de gekste taferelen geld proberen te innen. Zo stond er bijvoorbeeld iemand met een bord: 'Kick me in the nuts, I bet you kick like a pussy'. Tsja, je kan maar geld nodig hebben!

​Het is nu maandagmorgen half 9 en we gaan straks de camper ophalen. Super veel zin in! De volgende bestemming is Death Valley. Een woestijn die onder andere is ontstaan uit meren die opgedroogd zijn. Zo concentreerden zout en mineralen zich en daarom is het landschap voor een groot deel wit van kleur (aldus Bassie en Adriaan).

1. Juut:
    Leuk!!!
  2. Joke vd Berg:
    1 oktober 2018
    Leuk om jullie verslag te lezen. Nu op naar de Camper voor jullie eerste trip.
  3. Petra:
    1 oktober 2018
    Van de drukke stad, op naar rust en vrijheid met de camper!
  4. Eva:
    2 oktober 2018
    Vegas is gaaf, maar waanzinnig. Heel benieuwd naar jullie foto's van en verhalen over de rest van de trip!
  5. Marinka:
    2 oktober 2018
    Woehoeee en touren maar!! Enjoy!
  6. Arie enPiet voois:
    5 oktober 2018